18 listopada 2012

Relacja ze szkolenia

Jeszcze raz chciałabym podziękować za głosy które oddaliście 
na moje guziczkowe ciastka!!!
Dzięki tym głosom mogłam wziąć udział w czymś  dla mnie 
naprawdę wyjątkowym czyli 100 szkoleniu w Tortownii.
Na szkoleniu podobało mi się naprawdę wszystko 
i dlatego jestem całkowicie bezkrytyczna:)
Prowadzący - zarówno Pani Agnieszka Klimczak jak i 
Pan Tadeusz Branecki to absolutni pasjonaci tego co robią.
Uczestniczki - bardzo fajne i kontaktowe blogerki. 
Gwiazda szkolenia czyli Anna Mucha bardzo sympatyczna dziewczyna i
tak jak my zafascynowana dekoracją tortów w stylu angielskim:)
Szkolenie pozwoliło mi nieco inaczej spojrzeć
 na temat dekorowania tortów. 
Myślę, że dużo się nauczyłam ale zdałam sobie też sprawę z tego
 jak dużo jeszcze muszę się nauczyć!!!
Acha, był jeden minus. Zakorkowana Warszawa - 
10 kilometrów przejechałam w półtora godziny - to było straszne:)


Takie śliczne zimowe torciki robiłyśmy:)



Mojej Pani Misiowej było trochę smutno- więc zrobiłam dla niej 
całkiem przystojnego Pana Misia:)



3 komentarze: